Als middelbare scholier kun je lekker bijverdienen bij JoJoschool!

Ben jij een middelbare scholier en zoek je een lekker bijbaantje? Wij bieden je werk aan dat leuk en leerzaam is. Ben jij ouder dan 15 jaar, creatief, technisch of enthousiast? Mail dan je motivatie naar [email protected] en je hoort snel van ons!

Als middelbare scholier kun je bij JoJoschool veel dingen doen tijdens het werk. Vind je het leuk om met social media bezig te zijn, kun je goed teksten schrijven of programmeer je liever? Dat kun je allemaal doen bij JoJoschool. Beter dan FIFO vakkenvullen of spiegelen toch? 😉

Ons kantoor is in Utrecht, maar als je wat verder weg woont, kun je ook op afstand werken!

Dus: bij interesse, stuur je motivatie naar [email protected] en dan nemen wij contact met je op. Tot snel!

Motivatie sturen

stuur een e-mail naar [email protected]