Antwoord op vragen die veel worden gesteld

JoJoschool is hét platform waar je als middelbare scholier heen gaat voor duidelijkheid, overzicht en structuur. Scholieren kunnen online voor alle schoolonderwerpen professionele lessen volgen, die bestaan uit een korte, duidelijke uitlegvideo en bijbehorende oefenopgaven! Na het volgen van de les, begrijp je de stof en ben je klaar voor resultaat op de toets.

Maak nu gratis je account aan om de leeromgeving te bekijken!

De lessen van JoJoschool zijn allemaal gemaakt in samenwerking met bevoegde docenten. Onze docenten staan zelf voor de klas en weten uit ervaring welke onderwerpen de meeste leerlingen lastig vinden. Daar focussen zij zich extra op. Ieder vak wordt dus gegeven door een topdocent die de stof duidelijk uitlegt!

Je weet het pas echt als je het hebt geprobeerd. Je kunt de leeromgeving gratis proberen door je account aan te maken. Zien we je in de leeromgeving?

Maak nu je account aan

JoJoschool biedt lessen voor leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo.

Beantwoord je de volgende vragen vooral met ‘ja’? Dan is JoJoschool zeker iets voor jou!

• Ben je een middelbare scholier of ouder van een middelbare scholier?
  • Doe je mavo, havo, vwo of gymnasium?
  • Heb je moeite met een bepaald vak op school?
  • Zit je vaak in tijdnood met schoolwerk?
  • Heb je behoefte aan meer structuur?
  • Heb je behoefte aan duidelijke uitleg per onderwerp?
  • Zou je graag sneller/efficiënter willen leren?
  • Kun je soms moeilijk opletten tijdens de les?

Beantwoord je de volgende vragen vooral met ‘nee’? Dan is JoJoschool zeker iets voor jou!

• Vind je het fijn om de deur uit te gaan of langer op school te blijven om bijles te volgen?
  • Maak je vaak aantekeningen tijdens de les?
  • Begin je vaak ruim op tijd voor het leren van een toets?
  • Wil je liever 30 euro per uur betalen voor bijles?

JoJoschool biedt de volgende vakken:

• Aardrijkskunde
  • Bedrijfseconomie
  • Biologie
  • Duits
  • Economie
  • Engels
  • Frans
  • Geschiedenis
  • Maatschappijleer
  • NaSk
  • Natuurkunde
  • Nederlands
  • Scheikunde
  • Wiskunde (algemeen, A, B)

De inhoud van JoJoschool is gebaseerd op de syllabus voor de bovenbouw en de SLO leerdoelen kaart voor de onderbouw. Dit zijn bronnen waar alle onderwerpen in staan die je wordt geacht te beheersen. Methodes kijken ook naar deze bronnen, en behandelen dezelfde onderwerpen. Daarom, kun je voor ieder lastig onderwerp uit het boek een uitlegvideo vinden!