Altijd een goede klik.

Op JoJoschool vinden leerlingen video uitleg voor alle onderwerpen die op toetsen en examens terug kunnen komen. Met bijbehorende oefenopgaven kan de lesstof direct geoefend en getoetst worden. Wanneer er dan nog iets onduidelijk is helpt een vakmeester leerlingen 1-op-1 graag verder. Zo verbeteren de resultaten en het zelfvertrouwen en is uw kind beter voorbereid op een volgende toets of examen.

Probeer JoJoschool

Probeer een JoJoschool abonnement nu 14 dagen gratis uit. Geschikt voor leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo.

Registreer gratis

15.000+ leerlingen hebben al een account op JoJoschool. Ze beoordelen ons met een 8!

Waarom leerlingen en JoJoschool de juiste klik hebben

Alle onderwerpen op school worden van A tot Z behandelt. De lessen zijn gestructureerd en duren niet te lang, zodat leerlingen hun aandacht bij de uitleg kunnen houden. JoJoschool biedt lessen voor leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo. De docenten die deze lessen geven zijn bevoegd en staan zelf elke week voor de klas. Daardoor weten ze precies hoe ze een onderwerp goed kunnen uitleggen en wat leerlingen vaak lastig vinden.

Op JoJoschool worden vrijwel alle schoolvakken behandeld. Als je een account aanmaakt, kun je direct zien welke vakken je kunt volgen.

Met JoJoschool ben je als leerling niet meer afhankelijk van een docent die onduidelijke uitleg geeft of waar je het simpelweg niet mee kunt vinden. Ook de avond voor de toets, of tijdens een tussenuur op school.

Leren met JoJoschool zorgt voor een overzicht en een duidelijke structuur. Hierdoor wordt leren een stuk leuker en de stof duidelijker. Uiteindelijk zorgt dit voor betere prestaties en een mooie cijferlijst!

9 uur ‘s avonds en de volgende dag een toets over lastige onderwerpen? Geen probleem. JoJoschool is altijd en overal te gebruiken, mits je je telefoon of laptop bij de hand hebt.

Bijles is voor veel gezinnen (veel) te duur. Een belangrijke reden bij het oprichten van JoJoschool was om hier verandering in te brengen. Daarom is JoJoschool voor de meeste gezinnen betaalbaar.

Oefenen is essentieel tijdens het leren. Veel leerlingen doen dit niet (effectief). Tijdens het oefenen van de stof gaan je hersenen pas echt aan het werk. Daarom motiveren we je elke dag weer om naast uitlegvideo’s te kijken vooral ook de oefenopgaven te maken.

Lessen van je docent opnieuw volgen, kon dat maar… Gelukkig kun je alle lessen op JoJoschool nog eens rustig bekijken en herhalen zo vaak dat nodig is!

Onderzoek wijst uit dat veel leerlingen baat hebben bij duidelijkheid en structuur. Onduidelijke lessen zorgen voor verwarring en achterstanden. Het overzicht van JoJoschool en de duidelijke lessen zorgen ervoor dat je nooit meer de draad kwijt bent en altijd weet wat je moet leren!

Voor sommige leerlingen gaat de docent te snel, terwijl andere leerlingen ervan balen dat een begrip al voor de zoveelste keer wordt herhaald. Iedereen heeft een eigen leertempo. De mogelijkheden om de afspeelsnelheid van de lessen aan te passen en lessen te kunnen herhalen zorgen ervoor dat jij op je eigen tempo kunt leren.

Tijdens het kijken van uitlegvideo’s en het maken van oefenopgaven is er weinig ruimte voor afleiding. Concentreren op de les in een klaslokaal met 29 leeftijdsgenoten om je heen is net wat lastiger.

Ervaringen van leerlingen

Benieuwd of dit werkt voor je kind?