Lagere werkdruk, gelijke kansen en hogere resultaten

Wij ondersteunen docenten en leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo met uitleg en oefeningen over elk leerdoel, gekoppeld aan methoden die uw school gebruikt.

JoJoschool inzetten

JoJoschool biedt scholen diverse mogelijkheden: van het invullen van uitvallessen tot maatwerkuren, ondersteuning bij huiswerk en voorbereiding op toetsen. Ook draagt het platform bij aan continue leerprocessen, zelfs bij uitdagingen als lerarentekorten. JoJoschool past zich aan uw behoeften aan.

Staat uw school voor de uitdaging om leerlingen optimaal voor te bereiden op hun eindexamens? JoJoschool biedt uitgebreide examentrainingen en oefenmateriaal aan om uw leerlingen te helpen slagen. Onze effectieve aanpak helpt hen de benodigde vaardigheden en kennis op te doen, zodat ze vol vertrouwen en goed voorbereid aan hun examens beginnen.

Merkt u dat de resultaten bij bepaalde vakken achterblijven? JoJoschool kan hierbij helpen door gerichte ondersteuning te bieden en het begrip van leerlingen over moeilijke onderwerpen te verbeteren. Onze aanpak, afgestemd op de individuele behoeften van leerlingen, zorgt ervoor dat zij de nodige ondersteuning krijgen om betere resultaten te behalen en succesvol te zijn in hun schoolcarrière.

Kampt uw school met het probleem van structureel niet in te vullen lessen door een tekort aan gekwalificeerde docenten? JoJoschool biedt een oplossing met ons digitale platform en de ondersteuning van vakmeesters. Hierdoor kunnen leerlingen toch de nodige begeleiding en kennis opdoen, zelfs als er geen docent beschikbaar is. Zo waarborgen we de continuïteit van het onderwijs en zorgen we dat geen enkele leerling achterop raakt.

Worstelt uw school met het regelen van invallessen bij afwezigheid van docenten? JoJoschool kan uitkomst bieden door een gestructureerde en zinvolle invulling van invallessen te faciliteren. Ons digitale platform stelt leerlingen in staat om zelfstandig te werken aan de lesstof, terwijl vakmeesters klaarstaan om hen te ondersteunen bij vragen. Op deze manier blijft het leerproces ononderbroken en kunnen leerlingen effectief blijven leren, zelfs als hun vaste docent tijdelijk afwezig is.

Maakt uw school gebruik van laptops, tablets of andere devices in het onderwijs? JoJoschool is ontworpen om naadloos samen te werken met deze apparaten, waardoor leerlingen gemakkelijk toegang hebben tot ons platform tijdens de lessen en thuis. JoJoschool is geoptimaliseerd voor verschillende schermformaten en besturingssystemen, zodat uw leerlingen altijd en overal de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. Zo draagt JoJoschool bij aan een moderne, flexibele en geïntegreerde leeromgeving.

Onze visie

Kwalitatief onderwijs

Kwaliteit staat centraal bij alles wat we doen. Onze lessen worden zorgvuldig ontwikkeld door ervaren onderwijsprofessionals, met een focus op helderheid, effectiviteit en interactie. Voortdurend verbeteren en actualiseren we ons aanbod om ervoor te zorgen dat de inhoud van ons platform altijd relevant en up-to-date is, om leerlingen de best mogelijke onderwijsondersteuning te bieden.

(Kosten)efficiënt

Wij geloven dat onderwijs niet alleen effectief maar ook efficiënt moet zijn. Daarom biedt JoJoschool manieren om zowel middelen en tijd optimaal te benutten. Het digitale platform is een kostenbesparend alternatief voor traditionele bijles, zonder in te leveren op de kwaliteit van het onderwijs. Bovendien stelt JoJoschool schoolleiders in staat om het docententekort aan te pakken en tegelijkertijd de inzet van klassenassistenten te optimaliseren.

Gelijke kansen voor iedereen

Kansengelijkheid is een van onze belangrijkste drijfveren. We streven naar toegankelijk kwalitatief onderwijs voor alle leerlingen, ongeacht hun achtergrond of financiële situatie. JoJoschool is ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van alle leerlingen en biedt een breed scala aan vakken, voor alle niveaus en leerjaren. Hierdoor draagt JoJoschool bij aan een beter onderwijsklimaat voor iedereen.

Onze samenwerkingen

De scholen die met JoJoschool werken vind je op de kaart hiernaast of klik op de knop hieronder om een interactie kaart te openen.

Bekijk alle scholen

Voeg lesmateriaal toe aan uw eigen leeromgeving

Creëer eenvoudig digitaal lesmateriaal op school en combineer dit met de actuele uitlegvideo’s en oefenopgaven van JoJoschool. Zo ontwikkelen we samen effectief een digitale leeromgeving voor uw school.

Lees meer over maatwerk