Ging de uitleg in de les te snel en wil je het nog een keer uitgelegd krijgen? De docenten van JoJoschool bespreken elk onderwerp dat jij nog niet zo goed begrijpt. Zo ben jij straks goed voorbereid op je toets of examen! JoJoschool heeft met duizenden uitlegvideo’s voor vrijwel elk vak, niveau en onderwerp de juiste uitleg.

Uitleg door docenten

De docenten van JoJoschool staan elke dag voor de klas en weten daarom precies wat jij lastig vindt om te begrijpen. Mocht je een onderwerp niet goed begrijpen, dan nemen zij rustig de tijd in de video om het je uit te leggen. Zo weet je zeker dat je straks goed voorbereid naar je volgende les of toets gaat!

Meer over onze docenten

Uitleg per onderwerp

Onze docenten leggen je per onderwerp de stof op een begrijpelijke manier uit. Doordat de uitleg direct in gaat op het onderwerp, vind jij snel waar je naar op zoek bent en begrijp je het in no-time! Voor de examenklassen heeft JoJoschool ook uitlegvideo’s over de examens, waarbij de docent samen met jou het examen doorloopt.

Elk vak uitgelegd

Voor zeventien verschillende vakken heeft JoJoschool uitleg voor je klaar staan, zo veel heb je er zelf niet eens! Van Nederlands tot Wiskunde en Maatschappijleer kan je voor uitleg op JoJoschool terecht.

Probeer JoJoschool

Probeer de uitlegvideo’s en nog veel meer van JoJoschool. De eerste drie video’s bekijk je gratis, daarna kun je een abonnement 14 dagen uitproberen. Ben je dan nog niet overtuigd? Dan zet je je abonnement eenvoudig stop.

Registreer je gratis

Vanaf €13,99 per maand