Bijles Economie

Online bijles economie

Wie houdt er niet van; Geld en geld verdienen! Het klinkt zo eenvoudig maar wie begint met het volgen van het vak economie komt er al snel achter dat dit allemaal toch iets complexer in elkaar zit dan vooraf gedacht. Vroegtijdig grip krijgen op de materie is dan ook zeer belangrijk om ervoor te zorgen dat je niet de boot mist. Het zou zonde zijn wanneer jij bij je toetsen moet concluderen dat je toch een achterstand hebt. Het volgen van online bijles economie raden wij je dan ook zeker aan. In eerste instantie klinken de termen soms lastig en ingewikkeld, maar de ervaring leert wel dat je er vroeg of laat de vruchten van zult plukken. Zeker wanneer je een carrière als zakenman- of vrouw ambieert. Laat je meenemen in de stof van economie tijdens de online bijles door onze ervaren docenten. Voor je het weet zit je er helemaal in.

JoJoschool platform

Uitlegvideo’s over alle onderwerpen van elk vak 10.000+ aansluitende oefenopgaven 14 dagen gratis uitproberen

Hoe werkt bijles bij JoJoschool?

Uitlegvideo’s

begrijpen

Je leert beter door te zien en horen! Wist je dat je 80% van wat je leest snel weer vergeet? De uitlegvideo’s van JoJoschool zijn erop gericht om de stof te onthouden. Alle onderwerpen die je voor de middelbare school moet kennen, worden behandeld.

Oefenopgaven

beheersen

Om een onderwerp echt te begrijpen, moet je er actief over denken. Om dit te stimuleren staan er onder de video’s zo veel mogelijk oefenopgaven met uitleg. Door de vragen te maken ga je de stof pas echt begrijpen en ben je elke toets de baas!

bespreken

Kom je er tijdens het leren niet uit? Geen zorgen. Onze coaches zitten voor je klaar om inhoudelijke vragen die je over de stof hebt te beantwoorden. Eenvoudig word je gekoppeld en kun je alle vragen die je hebt stellen. Zo kom je er altijd snel uit!

Yoram Jobse

Yoram is dé persoon die je bij de hand neemt en je alles leert over marktwerking, schaarste en het prisoners dilemma. Zelf heeft Yoram ervaring in het bedrijfsleven en deze ervaring helpt hem bij het uitleggen van de stof. In zijn vrije tijd volgt Yoram de economie op de voet en is hij altijd op de hoogte. Ook houdt hij ervan om op zijn motor te rijden en is hij vader van een pasgeboren baby. In het dagelijks leven staat Yoram als docent voor de klas en inspireert hij al zijn fysieke leerlingen om Economie een mooi vak te vinden en om goede cijfers te halen.

Over economie bijles

Van micro tot macro, alles komt voorbij in het vak economie. Zorg er voor dat het break even point niet jouw break down point wordt. Bij economie beginnen ze met het aanleggen van een basis waar vervolgens verder op wordt gebouwd. Het is dan ook goed om niet te wachten met online bijles economie totdat je de eerste onvoldoende op je toets binnen hebt. Zorg dat je vanaf het begin de stof snapt en kan toepassen.

Want dat is het ook bij economie, je kunt het begrijpen maar je moet er ook mee kunnen werken. Waar sommige vakken niet echt een meerwaarde voor je verdere loopbaan én leven lijken te hebben, is dit bij economie een ander verhaal. Snappen hoe de mondiale én nationale economie werkt kan je veel opleveren. Kortom, stap vroeg in bij online bijles economie en succes op de korte én lange termijn is verzekerd.

Moeilijke onderwerpen bij economie

Economie kent vele termen, sommigen zul je af en toe in de krant of op het nieuws voorbij horen komen. Anderen zijn totaal nieuw. Mochten de termen je bekend in de oren klinken, dan kan dit soms behoorlijk tegenvallen. Wat dacht je van welvaart, groei en de markt. Hiermee bedoelen ze niet de groei van je lichaamslengte of de markt waar je een visje koopt. In de online bijlessen economie komen alle lastige onderwerpen voorbij, overzichtelijk geclusterd in thema’s.

De docenten hebben door jarenlange ervaring inmiddels goed het kaft van het koren kunnen scheiden en voor jou de lastige zaken geselecteerd. Ideaal en efficiënt leren noemen we dat. Als je alle onderwerpen wilt zien van economie, bekijk dan onze methoden of de syllabus.

Ervaringen van bovenbouw leerlingen

Wat leerlingen van JoJoschool vinden

“Alles was duidelijk en snel”

Goede docent. Inhoud van het vak was ook goed, ik had het idee dat dit goed klopte met de syllabus. Fijn ook dat je de docent groter en kleiner kan maken en fijn dat er oefenopgaven zijn.

Joris

“Ik vond het erg fijn werken”

Ik vond werken met JoJoschool erg fijn. De vakken staan overzichtelijk op de site en de vakken zijn opgedeeld in onderwerpen. Per onderwerp zijn er filmpjes en opgaven waardoor het heel fijn werkt en je gemakkelijk kunt kiezen wat je wel en niet volgt. Echt een aanrader dus!

Britt

“Het heeft mij super geholpen met mijn examens!”

JoJoschool heeft mij super geholpen met mijn examens! Ik had super veel stress en wist niet zo goed hoe ik moest leren. JoJoschool heeft me vertrouwen gegeven in het examen! Korte maar krachtige filmpjes.

Yousef