Online examentraining

Examen doen, naast dat het belangrijk is om de stof goed te beheersen is het ook belangrijk om te leren hoe je examens moet maken. Dit is namelijk echt iets anders dan tussendoor een keer een toets. De examens zijn centraal opgesteld door de overheid en vragen om specifieke vaardigheden. Op de ene school is hier meer aandacht voor dan op de andere. Dit hangt ook samen met de ervaring van de docent. In de online examentrainingen maken wij gebruik van zeer ervaren docenten, die al heel wat examens voorbij hebben zien komen. Ze hebben de lessen overzichtelijk geclusterd met de informatie die écht relevant is voor de examens.

Over online examentraining

De weken voor de examens krijg je vrij om te gaan studeren. Alle structuur van les valt weg. Ook de mogelijkheid om vragen te stellen is er niet of in ieder geval veel minder. Je bent op jezelf en de materie aangewezen. Misschien heb je al speciale examenbundels aangeschaft, dat is een goede eerste stap. Maar de stof gaat hiermee nog steeds niet echt leven.

Dit is wel het geval bij online examentraining. Docenten nemen jou mee door de stof heen van de vakken die jij lastig vindt. Ze behandelen daarnaast oude examens, waardoor je weet hoe de vragen worden gesteld. En nog belangrijker, je leer ook hoe deze beantwoordt moeten worden. Zo verschijn jij zelfverzekerd op je examens!

Moeilijke onderwerpen bij vmbo

edereen vindt andere zaken lastig. Bij wiskunde vinden we statistiek allemaal een uitdaging, maar toch heeft de één dit sneller door dan de ander. Bij online examentrainingen kun je de onderwerpen die je lastig vindt nog even bijschaven. Waar je bij offline les nog mee moet gaan met het tempo van de docent, kun je bij online bijles dit tempo zelf bepalen.

Mocht je er na terugkijken nog niet uitkomen, dan is er de mogelijkheid om vragen te stellen. Of je dit nu doet aan de docent of aan medeleerlingen, allebei is mogelijk. Kom maar op met die examens!