Examentraning havo

Online examentraining havo

Er zijn van die momenten die zich altijd sneller aandienen dan je lief is, bijvoorbeeld dat moment dat je weer naar de tandarts moet. Dit geldt eigenlijk ook wel een beetje voor je examens. Het komt altijd sneller dan je denkt en je bent er nooit helemaal klaar voor. Maar om helemaal zelfverzekerd de examens in te gaan, raden wij je aan online examentraining havo te volgen. Niet alleen een verrijking voor je kennis maar ook voor je zelfvertrouwen. En met voldoende zelfvertrouwen, ga jij die examens gewoon in één keer halen. Maar ook wanneer het de eerste keer niet is gelukt, is het slim online examentrainingen havo te gaan volgen. Dit kan net dat beetje extra zijn waardoor jij het dit keer wel haalt.

JoJoschool platform

Uitlegvideo’s over alle onderwerpen van elk vak 10.000+ aansluitende oefenopgaven 14 dagen gratis uitproberen

Onze havo docententeam

Dit is ons team van docenten die jouw gaan bijspijkeren voor je havodiploma. Ons team bestaat uit meer dan 20 bevoegde docenten. Deze docenten staan dagelijks voor de klas en zijn als favorieten gekozen uit honderden aanmeldingen.

Wil je ervaren hoe onze docenten lesgeven?

Over havo

f je nu direct op de havo bent belandt, van het vwo of misschien wel van het vmbo komt. In alle gevallen is het jóuw niveau. En dit is meteen een hoger niveau dan gemiddeld. Het is dan ook niet gek dat je voor een aantal onderwerpen wel een extra steuntje in de rug kunt gebruiken. Laat dit je niet onzeker maken, maar grijp in en volg online een examentraining havo bij ons. De lessen zijn overzichtelijk opgesteld en de onderwerpen geclusterd.

Dit is zonde, want bij iets meer aandacht zou je wellicht wel de toetsen halen. Het voordeel van online bijles havo is dat de onderwerpen allemaal behandeld worden, maar je zelf kunt kiezen waar je iets langer bij stil gaat staan. Je kan de online lessen namelijk zo vaak terugkijken als je wilt. En vragen? Dat staat gewoon vrij!

Moeilijke onderwerpen op havo

Wat de moeilijke onderwerpen zijn op de havo, dat is persoonsgebonden. Dit hangt natuurlijk niet alleen van jou af, maar ook van het jaar waar je in zit. In de bovenbouw wordt er in rap tempo behoorlijk de diepte in gegaan. Soms iets te snel. Al heb je bewust voor een vakkenpakket gekozen, dan nog kunnen er behoorlijke struikelblokken tussen zitten.

Zo kun jij snel door de onderwerpen heen die je als lastig ervaart en langer stilstaan bij jouw persoonlijke struikelblokken. Mochten deze ondanks de heldere uitleg toch blijven bestaan, dan kun je ook nog vragen stellen of sparren met medeleerlingen in het online portal. Kortom, kom maar op met die dikke voldoende op je examen.

14 dagen gratis bijles claimen