Examentraining Bedrijfseconomie

Online examentraining bedrijfseconomie

Bedrijfseconomie, echt zo’n vak wat je per onderwerp door de jaren heen wel begrijpt. Per toets wordt er een onderwerp behandeld en dan op naar de volgende. Maar dit is wel een ander geval wanneer je examen gaat doen, dan komt alles samen. De kans is dan ook groot dat je het overzicht gaat verliezen.

Om dit te voorkomen óf op te lossen is het volgen van online examentraining bedrijfseconomie aan te raden. Ervaren docenten hebben de lessen samengesteld en hebben daar de vragen die ze de afgelopen jaren kregen in meegenomen. Daarnaast worden oude examens behandeld, zo snap je niet alleen de stof maar ook de manier van beantwoorden. Kortom, een ticket naar een voldoende ligt voor het grijpen.

JoJoschool platform

Uitlegvideo’s over alle onderwerpen van elk vak 10.000+ aansluitende oefenopgaven 14 dagen gratis uitproberen

Onze docent bedrijfseconomie

“Ik voel een grote verantwoordelijkheid om leerlingen goed voor te bereiden voor toetsen en examens, zodat ze kunnen laten zien wat ze kunnen. Of dat een 6 of een 9 is, aan de voorbereiding moet het niet liggen.” Jorik brengt de stof enthousiast over aan zijn leerlingen, zodat ze alles begrijpen over balansen, beleggen en alle andere onderwerpen.

Jorik Pijnacker

Jorik stelt zichzelf voor in deze video:

Over bedrijfseconomie

Het vak bedrijfseconomie is totaal nieuw qua materie, het lijkt niet op wiskunde en ook economie is totaal anders. Daar wordt gekeken naar mondiale invloeden en macro economische ontwikkelingen. Bij bedrijfseconomie is dit een ander verhaal. Daar wordt ingezoomd op bedrijven, bedrijfsplannen en aandelen. Super interessant maar minstens zo complex.

Mocht je ergens onderweg de boot gemist hebben, dan kan het lastig zijn om dit weer bij te benen. Maar geen paniek, de online examentrainingen bedrijfseconomie bieden hiervoor uitkomst. Alle stof die je moet weten voor het examen wordt behandeld, maar ook vooral niks extra’s. Dit zorgt ervoor dat jij kan focussen wat echt belangrijk is!

Moeilijke onderwerpen bij bedrijfseconomie

Tsja, wat zijn de moeilijke onderwerpen bij bedrijfseconomie. Dat weet jij beter dan wij. De één is al druk met beleggen dus weet alles van aandelen maar vindt die balans toch nog steeds ingewikkeld. Een ander heeft daarentegen al een klein eigen bedrijfje, en blijft steken bij de analyse. Mocht je nou niks van dit alles hebben maar gewoon een dikke voldoende op je examen willen?

Dan zit je met examentraining bedrijfseconomie ook helemaal goed. Alles wordt jou in een notendop uitgelegd, je kan vragen stellen én alles zo vaak kijken als je wilt. Ook wanneer je het nog niet helemaal begrijpt is er geen paniek, je kunt de online trainingen zo vaak terugkijken als je wilt. Kortom, jouw ticket naar succes!