Bijles havo

Online bijles havo

De havo, voluit het hoger algemeen voorbereidend onderwijs. Dat hoger is niet voor niks, het is af en toe behoorlijk lastig. Het biedt je uiteindelijk de kans om naar het hbo te gaan, maar daar moet je wel wat voor doen. En waar je op de basisschool nog les kreeg voor alle niveaus, is dit op de middelbare school wel anders.  Het niveau is hoger en het tempo sneller. Om toch vanaf het begin goed mee te komen is het raadzaam om bij de eerste signalen in te grijpen. Onvoldoende gehaald? Geen paniek. Dit los je eenvoudig op door het volgen van een online bijles havo-niveau. Per vak wordt je meegenomen door de stof, bij de onderwerpen die jij als moeilijk ervaar. En een schrale troost wellicht; Niet alleen jij vindt dit, maar velen met jou. De lessen zijn namelijk samengesteld door ervaren docenten, met input van vele vragen van leerlingen. Ideaal, vind je niet?

Onze havo docententeam

Dit is ons team van docenten die jouw gaan bijspijkeren voor je havodiploma. Ons team bestaat uit meer dan 20 bevoegde docenten. Deze docenten staan dagelijks in de klas en zijn als favorieten gekozen uit honderden aanmeldingen.

Wil je ervaren hoe onze docenten lesgeven?

Over havo

Je zit op de havo en dat is niet voor niks. Je bent intelligent en leergieriger dan de gemiddelde leerling. Maar dit wil zeker niet zeggen dat het allemaal vrij eenvoudig is voor je. Je wordt klaargestoomd voor het vervolgonderwijs, eerst het HBO en misschien daarna zelfs wel de universiteit. Dit merk je duidelijk in de lessen. Docenten gaan soms snel door de stof heen, voor sommige studenten té snel.

Dit is zonde, want bij iets meer aandacht zou je wellicht wel de toetsen halen. Het voordeel van online bijles havo is dat de onderwerpen allemaal behandeld worden, maar je zelf kunt kiezen waar je iets langer bij stil gaat staan. Je kan de online lessen namelijk zo vaak terugkijken als je wilt. En vragen? Dat staat gewoon vrij!

Moeilijke onderwerpen op havo

Wat de moeilijke onderwerpen zijn op de havo, dat is persoonsgebonden. Dit hangt natuurlijk niet alleen van jou af, maar ook van het jaar waar je in zit. In de bovenbouw wordt er in rap tempo behoorlijk de diepte in gegaan. Soms iets te snel. Al heb je bewust voor een vakkenpakket gekozen, dan nog kunnen er behoorlijke struikelblokken tussen zitten.

Of dat nu natuurkunde, frans of wiskunde is. Dit is per persoon maar ook wel per docent verschillend. De ene leraar is gewoon beter dan de ander. En al zeggen we het zelf, in de online bijlessen havo hebben wij wel een stelletje knappe koppen verzameld. Dus volg online bijles en je hebt nooit meer stress voor een toets.