Bijles Biologie

Online bijles biologie

Het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes, dat kennen we allemaal inmiddels wel. Maar bij het vak biologie op school komt nogal wat meer kijken. Termen als stofwisseling en biosynthese zijn nog maar een greep uit de onderwerpen die voorbij komen. Om grip en overzicht te houden op de stof is het vroegtijdig beginnen met online bijles biologie zeker aan te raden. Alle onderwerpen komen voorbij, juist de onderwerpen waar de toetsen op zijn gefocust. Geen docenten die uitlichten wat zij leuk vinden, geen andere leerlingen die afleiden. De oplossing voor een dikke voldoende dus.

JoJoschool platform

Uitlegvideo’s over alle onderwerpen van elk vak 10.000+ aansluitende oefenopgaven 14 dagen gratis uitproberen

Onze docent Biologie

Edzard is een man met humor, met oog voor detail en slimme trucs. Biologie is een heel visueel vak, maar het is ook moeilijk om de visualisaties goed te begrijpen en daardoor kan het snel saai worden, terwijl biologie juist zo leuk en interessant kan zijn. Edzard gaat daarom extra diep in op ingewikkelde onderwerpen en helpt je met humor en ezelsbruggetjes om de stof goed te begrijpen. “Veel leerlingen hebben moeite met richting van DNA, Wat is nou de 3′ kant en wat is de 5′ kant? fosfaat of monosacharide? Dan zeg ik altijd je hebt de monosachadriede kant en de fosvijfkant. Dat kan iedereen onthouden.” Door Edzard zijn manier van lesgeven weet hij al velen jaren examenleerlingen te helpen aan een mooi cijfer voor biologie.

Edzard Borneman

Edzard stelt zichzelf voor:

Over biologie

Biologie is een interessant vak maar het is zĂłveel. Het gaat van DNA naar afweer via transport en weer terug. Om overzicht te houden en niet overbodig veel tijd aan biologie te besteden is het bijles volgen van biologie ideaal. Om er nĂłg minder tijd aan kwijt te zijn, is het online volgen van lessen nog handiger.

Gewoon thuis vanuit je vertrouwde kamertje, op de momenten dat het jou uitkomt. De docenten hebben veel ervaring en vinden geen vraag te gek. Deze kun je gewoon eenvoudig stellen. Check eerste de meest gestelde vragen, deze zijn namelijk al beantwoord door de docent. In dat geval heb je meteen antwoord, ideaal.

Moeilijke onderwerpen bij biologie

Bij biologie komen zeer diverse onderwerpen aan bod. Van genetica tot het milieu. Ook de ecologie en evolutie blijven niet onbesproken. Gaat er bij jou nog geen lampje branden bij deze termen? Geen probleem. Het online volgen van bijles Biologie biedt hierbij ongetwijfeld uitkomst. Je kan de lessen op je eigen tempo en per onderwerp kijken.

Dit bespaart je tijd en zorgt ervoor dat je doelgericht te werk kunt gaan. Ook wanneer je volgende toets al zeer snel is, is online bijles biologie volgen altijd nog een optie dus. Ongeacht welk onderwerp het is. Wil je een overzicht van alle onderwerpen bekijk dan de syllabus of onze methoden.