Onze docent geschiedenis

Bijles van Dieuwertje

Vond jij het vroeger ook al interessant om alles over de Tweede Wereldoorlog te weten? Je bent niet de enige. Veel leerlingen hebben hier een fascinatie voor. Dit noemen velen ook als reden om te kiezen voor het van geschiedenis. Dat dit in de praktijk nog wel eens tegenvalt horen we ook vaak. Komen er hele andere onderwerpen opeens aan bod, of worden er hele andere competenties gevraagd. Begin daarom op tijd met het volgen van online bijles geschiedenis. Door hier niet te lang mee te wachten kun je meegroeien met de stof en wordt het niet opeens een hele hoop. Zo blijft het overzichtelijk en haal jij eenvoudig voor al je toetsen een voldoende.

JoJoschool platform

Uitlegvideo’s over alle onderwerpen van elk vak 10.000+ aansluitende oefenopgaven 14 dagen gratis uitproberen

Onze docent geschiedenis

Bijles van Dieuwertje

Dieuwertje geeft les, alsof ze je vriendin is. Natuurlijk is ze erg professioneel, maar doordat ze jong is, vind ze het makkelijk om te kunnen verplaatsen in leerlingen en andersom. Ook zorgt dit ervoor dat alle leerlingen haar vragen durven te stellen. Op die manier bouwt Dieuwertje een vertrouwensband en daardoor werken haar lessen zo goed.

De bijlessen van Dieuwertje zijn goed gestructureerd. Het voordeel van de video’s is dat je ze altijd kunt bekijken. Dieuwertje helpt je in ieder geval om efficiënt en op een leuke manier te leren voor geschiedenis.

Dieuwertje

Dieuwertje stelt zichzelf voor in deze video:

Over geschiedenis

Wat struikelblokken zijn bij geschiedenis is voor iedereen anders. Of het nu om de middeleeuwen of de 80-jarige oorlog gaat, sommige onderwerpen vind je wel en anderen niet interessant. Doordat de docenten al jaren meegaan, weten zij wat de lastige punten kunnen zijn voor leerlingen. Deze traceren ze en staan ze uitgebreid bij stil. Mochten jouw punten niet helemaal aan bod komen? Geen probleem, de mogelijkheid tot het stellen van vragen is er altijd.

Dit kan online via het portaal. En niet alleen docenten staan voor je klaar, ook medeleerlingen staan tot je beschikking. Kortom, niets staat meer in de weg voor voldoendes op je toetsen.

Nieuwsgierig naar alle onderwerpen van geschiedenis? Bekijk dan onze methoden of de syllabus.

Moeilijke onderwerpen bij geschiedenis

Resultaten, jaarrekeningen, balansen, bedrijfsanalyse.. Zomaar wat onderwerpen die voorbij komen bij bedrijfseconomie. Je hoort ze in het dagelijks leven wel eens voorbijkomen, maar wanneer je er echt actief mee moet werken is het een ander verhaal. Online bijles bedrijfseconomie kan hier behoorlijk behulpzaam bij zijn. De lessen behandelen alle onderwerpen, ook die jij lastig vindt. En een tip van ons?

Let ook goed op bij de aandelen en obligaties! Gaan beleggen is super populair Ă©n lucratief, maar dan moet je het natuurlijk wel begrijpen. En snap je het nog niet helemaal, naast dat je het aan docenten kunt vragen kan dit ook aan medeleerlingen. Dus online bijles bedrijfseconomie is niet alleen een investering voor een voldoende maar eigenlijk veel meer! Wil je weten welke onderwerpen nog meer belangrijks zijn bij bedrijfseconomie? Bekijk dan de syllabus of onze methoden.