Bijles Engels

Do you understand it? Not really? Dan stoppen wij nu met Engels en raden wij je aan om voor een online bijles Engels te gaan. Tegenwoordig wordt van iedereen maar verwacht dat ze goed Engels kunnen spreken, maar toch valt dit bij vele leerlingen in de praktijk toch nog tegen. Je bent hier dus echt niet gek in. Engels wat we terugzien in ondertitelingen op Netflix is toch even anders dan het Engels wat je op school leert. Naast leesvaardigheid, komt luistervaardigheid en ook spreekvaardigheid aan bod. Daarnaast is Engels qua grammatica ook best lastig, er zijn veel verschillende tijden. Van de present continuous tot de past simple, je moet bij elke tijd toch even de foefjes weten. Een online bijles Engels kan net dat extra comfort bieden waardoor jij al die toetsen voortaan makkelijk haalt.

Onze docenten Engels

Onze bijles van Frauke

Zelfverzekerdheid is een belangrijk onderdeel als je een vreemde taal wilt beheersen. Fouten durven maken leidt tot een ‘feeling’ voor een vreemde taal. Daarom focust Frauke zich, naast de praktische stof, ook op de zelfverzekerdheid van leerlingen. Ook houdt Frauke ervan als haar leerlingen de Engelse grammatica kennen, foutloos brieven kunnen schrijven en gemakkelijk een leestekst kunnen ontrafelen. Frauke heeft hier in de loop der jaren slimme methodes voor bedacht, waar haar leerlingen Frauke meer dan dankbaar voor zijn. De leerlingen van Frauke gaan vol zelfvertrouwen en een goed gemiddelde het examen in.

Over engels

Door het gebruik van Engels in het dagelijks leven lijkt het gesneden koek. Toch ontstaat door het veelvuldig gebruik het risico dat er structurele fouten insluipen. Wees dit voor en leg een goede basis voor de rest van je leven. De lessen op school veronderstellen soms dat deze basis al ruimschoots aanwezig is. Helaas valt dit in de praktijk nog wel eens tegen. En mocht je vocabulaire wel op orde zijn, dan is er nog de grammatica.

De vele tijden en onregelmatige werkwoorden zorgen ervoor dat je met louter woordjes stampen je er niet komt. Zeker niet wanneer je opdrachten krijgt zoals het schrijven van een brief. Online bijles Engels is hiervoor de ideale oplossing. De ervaren docenten nemen jou mee in de materie door middel van overzichtelijke lessen. Deze kun je zo vaak als je wilt terugkijken, totdat je het écht begrijpt.

Moeilijke onderwerpen bij Engels

Bij Engels zijn de struikelblokken voor iedereen anders. Iemand die veel Engelse series kijkt zónder ondertiteling zal zijn luistervaardigheid wellicht op orde hebben, maar kan struikelen over de leesvaardigheid. Schaam je hier niet voor. Er zijn veel leerlingen die qua Engels wel een online bijles kunnen gebruiken. Toch zien wij hieromtrent soms nog wat schaamte, hierdoor durven leerlingen in de klas niet hun vinger op te steken bij vragen.

Ook is het taalgebruik bij een serie vaak anders dan de teksten die jij voorgeschoteld krijgt, denk maar eens aan de diepte van de materie bij literatuur bijvoorbeeld. Kortom, van de grammatica tot het spreken, voor elk onderwerp biedt een online bijles Engels een ‘outcomst’.