Goed dat je er bent. De les gaat beginnen!

JoJoschool biedt video-uitleg en oefenopgaven voor alle onderwerpen die je moet kennen voor je toetsen en examens. Ook staan onze vakmeesters voor je klaar om je 1-op-1 verder te helpen. Zo ga jij met zelfvertrouwen naar je al je toetsen en examens!

15.000+ leerlingen gingen je voor. Zij beoordelen JoJoschool met een 8!

Goed voorbereid voor elke toets en alle examens

Als leerling van de bovenbouw heb je je profiel gekozen en heb je SE-weken. Langzaam maar zeker komen de examens dichterbij. Door middel van uitlegvideo’s, oefenopgaven en samenvattingen kun jij je goed voorbereiden voor deze toetsen en examens.

Uitlegvideo’s kijken

De docenten van JoJoschool hebben voor elk onderwerp dat bij jou op school langskomt een uitlegvideo gemaakt. In deze video’s wordt er op een gestructureerde en duidelijke manier ingegaan op de lesstof zodat jij deze goed kan begrijpen.

Meer over uitlegvideo’s

Oefenopgaven maken

Zodra je uitleg hebt gehad over een onderwerp wil je kunnen oefenen. De oefenopgaven sluiten aan bij de uitleg die je zojuist hebt gehad en zijn daarom perfect om je kennis over het onderwerp te testen!

Meer over oefenopgaven

De voordelen van JoJoschool

JoJoschool biedt op maat gemaakt leren, aangepast aan jouw individuele behoeften, beschikbaar op elk moment en op elke plek.

JoJoschool biedt uitgebreide dekking van vrijwel alle schoolvakken. Ontdek onze rijke leeromgeving en zie wat er voor jou beschikbaar is!

Het gehele curriculum wordt per vak van A tot Z behandeld. De lessen zijn duidelijk en duren niet te lang, zodat je je concentratie niet verliest. JoJoschool biedt lessen voor leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo.

Onze video’s bieden heldere en beknopte uitleg van complexe onderwerpen, waardoor leren eenvoudiger en aangenamer wordt.

Oefenen is essentieel tijdens het leren. Veel leerlingen doen dit niet effectief. Tijdens het oefenen van de stof gaan je hersenen pas echt aan het werk. Daarom motiveert JoJoschool je bij elke les om te oefenen met aansluitend oefenmateriaal.

JoJoschool helpt bij het verbeteren van jouw schoolresultaten! Zo geeft 86% van de gebruikers aan in onze feedback-enquete.

Met JoJoschool leer je effectief en efficiënt. Bespaar tijd door het gebruik van onze gestructureerde leermethoden, die zijn ontworpen om je snel naar de kern van elk onderwerp te brengen.

In tegenstelling tot traditionele bijlessen, biedt JoJoschool uitstekende onderwijskwaliteit tegen een fractie van de prijs. Maak leren toegankelijk zonder je portemonnee (of die van je ouders) te belasten!

Onze JoJoschool-docenten zijn zorgvuldig geselecteerd voor hun bekwaamheid om boeiende en begrijpelijke uitleg te geven. Ze staan klaar om je te helpen wanneer je behoefte hebt aan extra uitleg of herhaling.

Ervaringen van leerlingen

Probeer JoJoschool

Probeer de uitlegvideo’s en nog veel meer van JoJoschool. De eerste drie video’s bekijk je gratis, daarna kun je een abonnement 14 dagen uitproberen. Ben je dan nog niet overtuigd? Dan zet je je abonnement eenvoudig stop.

Registreer je gratis

Vanaf €13,99 per maand