Helen Parkhurst

David le Clercq

Afdelingsleider havo vwo onderbouw, Helen Parkhurst

“Als afdelingsleider havo vwo onderbouw op Helen Parkhurst, zochten wij naar manieren om ons onderwijsaanbod te verbreden met hoogwaardige en gepersonaliseerde educatieve videocontent. We kwamen in contact met JoJoschool en ontdekten al snel de kracht van hun innovatieve leerplatform.

Samen met JoJoschool hebben we een op maat gemaakt platform gecreëerd dat naadloos aansluit op onze huisstijl, leerlijnen en het curriculum, terwijl we onze docenten de vrijheid geven om content aan te passen en toe te voegen. Dit heeft geresulteerd in een inspirerende leeromgeving waarin onze leerlingen op hun eigen tempo en manier kunnen leren, in lijn met de daltonkernwaarden van onze school.

De samenwerking met JoJoschool heeft ons in staat gesteld om bestaande en zelf geproduceerde videocontent te combineren om onze leerlingen beter te ondersteunen en tegelijkertijd onze docenten te faciliteren bij het toepassen van onderwijsconcepten als ‘blended learning’ en ‘flipping the classroom’.

Wij zijn ervan overtuigd dat deze unieke samenwerking met JoJoschool een revolutie teweegbrengt in digitaal leren, waarbij we leren op maat aanbieden en kansen creëren voor een efficiëntere inrichting van ons onderwijs. Een absolute aanrader voor elke school die het beste uit haar leerlingen en docenten naar boven wil halen!”