Bovenbouw pakketten

vmbo (klas 3 – 4),

havo en vwo (klas 4 – 5/6)

Wiskunde A

Examenbehandeling
Cursus ‘Plannen en Organiseren’
1-op-1 uitleg vak vakmeesters
Elke vraag waarop jij vastloopt snel beantwoord
Elke schooldag van 15:00 tot 22:00 en in het weekend van 10:00 tot 22:00

*Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar. Probeer JoJoschool 14 dagen gratis uit. Bevalt het niet? Dan zet je je abonnement eenvoudig stop.

Veelgestelde vragen

Ja, absoluut. Elk abonnement van JoJoschool is maandelijks opzegbaar en je zit nergens aan vast.

Je kunt elk abonnement 14 dagen gratis uitproberen. Bevalt het niet? Dan zet je je abonnement eenvoudig stop voordat je abonnement ‘echt’ ingaat. Na deze 14 dagen wordt het eerste maandbedrag in rekening gebracht.

De lessen van JoJoschool zijn allemaal gemaakt in samenwerking met bevoegde docenten. Onze docenten staan zelf voor de klas en weten uit ervaring welke onderwerpen de meeste leerlingen lastig vinden. Daar focussen zij zich extra op. Ieder vak wordt dus gegeven door een topdocent die de stof duidelijk uitlegt!

JoJoschool biedt lessen voor leerlingen van 1 mavo t/m 6 vwo.

Heb je vragen of opmerkingen?

Heb je vragen of wil je meer informatie? Dan kun je elke schooldag tussen 09:00 en 18:00 terecht bij één van onze medewerkers. We helpen je graag verder!

Uitlegvideo’s kijken

De docenten van JoJoschool hebben voor elk onderwerp dat bij jou op school langskomt een uitlegvideo gemaakt. In deze video’s wordt er op een gestructureerde en duidelijke manier ingegaan op de lesstof zodat jij deze goed kan begrijpen.

Meer over uitlegvideo’s

Oefenopgaven maken

Zodra je uitleg hebt gehad over een onderwerp wil je kunnen oefenen. De oefenopgaven sluiten aan bij de uitleg die je zojuist hebt gehad en zijn daarom perfect om je kennis over het onderwerp te testen!

Meer over oefenopgaven

Chatten met vakmeesters

Kom je er zelf niet helemaal uit? Chat dan 1-op-1 met met onze vakmeesters die elke werkdag van 15.00 tot 22.00 uur en elk weekend van 10:00 tot 22:00 voor je klaar staan. Ze nemen de tijd om je elke uitleg of opgave waar je een vraag over hebt te begrijpen. Zo kan jij weer door met leren!

Meer over chatten met vakmeesters